.

woensdag 23 juni 2010

Woensdag...



Wat een heerlijk weer zeg. Ben vanmorgen eerst met mijn dochter naar de tandarts geweest met een rare plek op haar tandvlees. Maar gelukkig niets ernstigs.
Nu even met een bakje koffie een kaartje voor jullie plaatsen. Weer met het schitterende papier van lemonade. Blijf dat heerlijk papier vinden om mee te werken.

Verder ga ik vandaag een beetje in de tuin rommelen. Moet nog wat plantenbakken vullen en vanavond moet ik weer naar de fysiotherapie!!!!!

Allemaal een hele fijne dag en geniet van het mooie weer.

Liefs Mieke

6 opmerkingen:

  1. wat een lekker zonnig kaartje prachtig is ze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooi en fleurig kaartje! Dat papier blijft ook zo geweldig mooi!! gelukkig dat het meeviel bij de tandarts! geniet van het mooie weer, ga ik ook doen vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk zomers kaartje! Wat een leuke magnolia ook. Ik hab deze nog niet eerder gezien. Het papier vind ik ook super, fijne kleuren en leuke dessins.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt! Echt heel mooi!

    Groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Mieke! Ik hou van deze kleuren! Lief stempeltje!

    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen