.

maandag 21 juni 2010

Dit kaartje....



had ik nog niet laten zien. Had hem al even geleden gemaakt maar nog niet op de foto gezet. Vond hem zelf wel heel leuk geworden.
Wat zijn jullie plannen vandaag.
Ben wat aan het rommelen in huis maar echt veel komt er nog niet uit mijn handen. Moet nog een kaartje repareren.....want ik was iets te enthousiast.......en toen trok ik het stuk!!!!!!!!

In ieder geval een hele fijne dag allemaal.
Leuk dat jullie even zijn komen kijken en ik zou het nog leuker vinden als jullie een reactie achterlaten.

XX Mieke

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje! De stempel is ook heel erg leuk.
    succes met rommelen vandaag.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje. Hij is inderdaad erg leuk geworden. Veel succes met rommelen en met de reperatie van je kaartje.
    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatje op dat prachtige vrolijke kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi,

    Dankjewel voor je compliment voor het envelopje:-).
    En wat een mooie kaarten maak jij zeg.
    Stuk voor stuk allemaal leuk!
    Doe je alleen scrappen of ook nog andere kaarten maken?
    Ik deed eerst de "gewone" 3d kaarten maken, later kwam er borduren bij, toen scrappen en nu is het alleen nog maar scrappen haha.
    Het is ook een hele verslavende hobby he:-)

    Groetjes en een leuke avond gewenst.
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Mieke,
    leuke site heb je met mooie kaartjes.
    Ik heb na je reactie op mijn blog gelijk je blog bezocht en mij aangemeld als volger. het is zo leuk om te zien hoe iedereen een kaart maakt, soms met dezelfde materialen maar toch weer met een heel andere uitkomst.

    groetjes
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen