.

woensdag 16 oktober 2013

Challenge # 95

Hier al weer de nieuwe challenge van het blog van Christmas Challenges (with sketches)

Er zit deze keer wel een twist aan de challenge en dat is dat de hele kaart wit moet zijn behalve het afdrukje mag ingekleurd zijn.

Nou dat vond ik nog een hele dobber maar uiteindelijk is het toch nog gelukt.

Dit is mijn bedrage.


De sponsor is deze keer Scrap it and Wrap it


Wil je kijken wat mijn andere collega's ervan gemaakt hebben dan kun je gaan kijken op het blog van CCWS

Ook kun je nog meedoen met de DT-call op het betreffende blog.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag.




11 opmerkingen:

  1. Hallo Mieke,
    het is een heel mooie kaart geworden, heel chique zo
    in het wit. De stempel is zo lief en mooi ingekleurd...

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, Mieke, wat een super mooie kaart. Ik vind een hele witte kaart altijd erg mooi, maar heb er zelf ook moeite mee om te maken.
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Mieke, helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf kaartje Mieke!
    Helemaal leuk geworden (ook al kwam 'ie uit je tenen...hihi)!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het geeft wel een héél mooi effect, alles wit en de aandacht op het afdrukje. Prachtig.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So cute Mieke, love the WOW. Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Mieke, super!
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen