.

vrijdag 23 november 2012

Het moet niet gekker worden......

Het moet niet gekker worden .......maar in ene is het weer helemaal hip  om te haken en te breien. Nu heb ik het in een ver verleden wel geleerd maar ehhhhhhh hoe ging het ook al weer????
Mijn oma heeft me vroeger geprobeerd te leren haken.........maar als puber let je niet altijd goed op hé. Nou had ik dat maar wel gedaan hihihihihi!!!!

Nu met een haaknaald en een goedkoop bolletje wol naast een youtube filmpje gezeten en ja.....mijn eerste colsjaal is in wording......


 
Zou het nog goedkomen met mij!!!!!!!

Allemaal een heel fijn weekend!

XX Mieke

5 opmerkingen:

  1. Tuurlijk komt dat helemaal goed Mieke :-).
    Ik haak pas sinds vorig jaar en heb weken zitten sukkelen met een grannysquare en heb het uiteindelijk in het bekende hoekje gegooid. Tot ik ook ...een youtube filmpje bekeek en het door had. Nu zijn we de fiets van de middelste helemaal aan het "wildhaken" met granny's in knalkleuren. Ziet er superleuk uit. Zal een fotootje posten als het klaar is.
    Fijn weekend!
    Liefs, Jolita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou de basissteken moet ik nog even leren hahahahaha maar ik vond deze col via via en vond hem zo leuk. Dus eerst maar eens kijken of ik dit leuk vond.......en ja dus hahahaha. Nu zie ik overal van die leuke waxinelichtjes voorbij komen!!!!!!!
      Ik ben benieuwd naar je foto!!!!
      Fijn weekend. Liefs mieke

      Verwijderen
  2. Hoi Mieke
    Toch hartstikke leuk om ook eens iets anders te doen en als het dan nog lukt is het geweldig!!!!
    Fijn weekend en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat gaat zeker weten goed komen, oefening baart kunst is het gezegde, succes met je haakwoede, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen