.

maandag 16 juli 2012

Zomers kaartje....



Ja als de zomer niet naar ons komt dan maken we zelf maar een zomers kaartje.
Het kaartje is gemaakt met een wat oudere paierlijn wat natuurlijk niet betekent dat het niet mooi is. Ik word zelf nog steeds vrolijk van dit papier.
Het papier is van Cosmo Cricket: Odds and end.

Ik ben aan het oefenen met mijn copics en dit is dus het resultaat geworden. Ik merk toch wel dat ik nog een aantal tusssenkleuren mis dus die moet ik maar eens aanschaffen.
Wens jullie nog een hele fijne dag vandaag.

XX Mieke

6 opmerkingen:

  1. Super leuke zomerse kaart Mieke. Je hebt helemaal gelijk, daar wordt je lekker vrolijk van!
    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. auper leuk lekker vrolijk liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi mieke
    als je naar je prachtige kaart kijkt voelt het zomers,maar kijk ik naar buiten nou dat is een ander ding:-(( dus je mooie kaart fleurt wel op!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Mieke,

    Fris kaartje, mooi papier, leuk ingekleurd !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een schattig kaartje, Mieke. En wat een prachtig papier, daar wordt je inderdaad vrolijk van. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super kaartje zeg!! Heel erg leuk.
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen